måndag, maj 19, 2008

Min lilla stora älskling

Lilla Lu den 31 maj 2007

Min lilla kille har blivit 1 år!!

Skulle ju ha skrivit om det för ett tag sen..men som den stressade ;-) småbarnsmamma man är har inte tiden räckt till.

*

För ett år sen kom vårt lilla mirakel in i världen född i vecka 28 bara vägandes 1386 gram och var 39 cm kort.

Men tiden växte han sig stor och stark, nu 8670g och 73,5 cm lååång och vi har varit förskonade från infektionen och dyl. På 1 års koll sa man istället att han är tidig för att vara 1år och väldigt tidig för att vara förr prematur!!

*

Han kryper för fullt nu och babblar hela tiden..har oxå börjat resa sig mot saker och vill helst gå hela tiden(med viss assistans av någon)

*

Året som gått har varit fullt med nya saker...ändå har det gått rasande fort....jag bara tänker..jag minns ju så mycket från året som gått..till skillnad från andra år som oxå går så fort...

*

Vad gör man med tiden??

Jag ska definitivt vara mera rädd om den i fortsättningen :-)

Vi har ju inte så mycket av den som man kan tro....





2 Comments:

Blogger Linnéa Lindström said...

ååååååhhhh, vilken goooooing :-)

han är ju så stor!! fattar ingenting :-)

vill träffas nu!! vi kommer på en gång :-D

11:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Söting :-D Oh en underbar hund har du också :-D

2:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home