onsdag, september 27, 2006

Underligt underbart!


Eller är det NATURLIGT underbart!
Fick ett möte igår som var oväntat och underbart...
Ett möte med lite av mig själv...känslan att dimman började lätta, jag kunde lägga första pusselbiten...
(har ca 4999 kvar)
Men jag så början...ett hörn...en väg...
Fick hopp inför framtiden!
Senaste året har varit en mycket rörig resa där jag slungats mellan otrolig lycka och eländes sorg. Jag har fått uppleva den största lycka och min värsta sorg. Jag har oxå hela tiden upplevt min största trygghet och hittat min näst bästa vän!
Min bästa vän är ju jag!
Min näst bästa vän är min sambo!
Men nog om dåtid(kanske återkommer jag om den)
Nu såg jag min framtid...och min framtida väg....
Känner mig som jag gråtit i flera timmar och nu är allt bra och man är slönt trött.!
Jag tillbringade två timmar i går åt en kurs i meditation *ler saligt*
Kan inte återge mer än så men...
Varför har jag inte provat detta tidigare??
Ska bli så spännade att fortsätta denna resväg i mitt inre!
Må så gott!