måndag, oktober 22, 2007

Man blir inte klokare....


Vänner är inget man bara har!

Vänner är inget man bara får!

Alla jag känner ingår ju en relation med mig

Man får ge och ta....

Ibland är jag naiv....vill mer än relationen kan ge...

Ibland blir jag överaskad...och får mer fast jag trodde det var slut....

Ibland vet jag att jag borde ge upp relationen....när jag är på vippen att göra det så pockar den på uppmärksamhet...

Ofta känner jag mig inte alls särskilt klok när det gäller relationer....

Ofta kan man ju inte styra allt man känner...

Och allt för ofta säger man inte hur man känner...

Ibland så känner jag mig ensam och förvirrad över vilka som egentligen är mina vänner

eller så känner jag mig en brist på nära relationer....

Men allt som oftast så är jag rik !

För jag har många vänner!

Min osäkerhet ligger hos mig...

jag är ju rädd för att förlora dem...

Jag är ju rädd OM mina vänner....

Så mycket att ibland ser jag inte vilka som är mina vänner...

Åhh jag skulle vilja bli så mycket klokare när det gäller vänner...

Jag fortsätter som förut...utgår från att alla vill gott....

Sen får man lite på magkänslan när den infinner sig...


Man kanske inte blir klokare med åren....men man har ju större mage ;-)

2 Comments:

Blogger Linnéa Lindström said...

Vi älskar dig i alla fall :-) Men det vet du ju!! Puss o kram

9:30 fm  
Blogger Mellan med mellis said...

Och Jag er såå mycket..

5:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home