torsdag, september 04, 2008

Ångest....

Har ni nån gång haft sån ångest att ni legat vakna?

Så att det gör ont i magen...?

Man har gjort ett fel val och är rädd att det inte går att rätta till....

Och egentligen är det en SKIT sak!

Men det känns som man BARA MÅSTE fixa detta nu!!!!


Så hade jag det i natt.....

Jag hade gjort ett fel val pga

stress

inflytande av någon

och längtan att genomföra var för stor


och det blev så fel....


MEN!

Jag kunde rätta till det idag....

Och nu så här på kvällningen när allt lagt sig....

Skäms jag!!

Tänk så mycket skit det finns i världen...

hemska sjukdomar

svek

naturkatastrofer

vansinnesdåd

mördare

krig

svält

och död

mitt problem är ju föga troligt att hamna på denna skala

så nu iefterhand kan man le och vara lycklig....

För hade jag inte mera problem än så här så är man ju faktiskt lyckligt lottad!!

Bilden har inget med texten att göra utan bara ett konstaterande att hunden växt ur vagnen!

NU är ni bara liiiittte nyfikna på vad jag hade sån ångest för... :-)

Jo ja jag sak berätta...

Jag köpte en barnvagn i går, och jag hade tänkt mig en modell....men den var slut....i den färgen jag ville ha....

så jag köpte en annan och ångrade mig hemskt!

Fick byta i dag :-D till en nässtan sån som jag ville ha, så nu e jag nöjd :-D

För det hade ju varit JÄTTEHEMSKT att ha en sprillans ny vagn med FEL färg och modell att köra runt ungen i ....ELLER HUr?


Godkväll på er från

Mamman som fick tänka till

1 Comments:

Blogger Linnéa Lindström said...

Visst är det jobbigt med såna lyxproblem ibland.

Det här klassas nog till och med som MÅNADENS I-LANDS PROBLEM :-D hahaha! Hoppas du är mer nöjd med din timmy i alla fall!

Puss

9:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home