tisdag, september 30, 2008

Nu ska livet börja!!


Ja för nu är det så att jag fyllt 40!
Måste bara acceptera det!
Och då har jag hört att livet ska börja!...??

Och jag som hade så fullt upp innan...hahah







Efter en underbar helg med firande med goa vänner och mina älskade släktingar så känns vardagen som en enda stor baksmälla!!


Jag är sååå glad för alla mina goa nära som kom på min dag! Älskar er så!!
Hoppas ni hade roligt.


Jag hade så roligt så :-)
Men imorgon ska vi börja skola in hos dagmamma så tiden rullar på.


Just nu njuter jag av alla fina blommor och kort jag fått..och drömmer om den stora fina presenten!!





Växthuset! Helt underbart, jag blev helt stum. Har ju drömt om ett sånt men inte sagt nått för det e ju dyrt med växt hus vetja.
Kära sambo säger att jag måste välja plats för det nu så det kommer upp innnan vintern så vi kan få de första tomaterna nästa år :-)
JA ja börjar redan klia i fingrarna efter nya frökataloger!
Så här tror jag att det kommer se ut !

Det är på 10 kvm