tisdag, oktober 15, 2013



Idag började jag med iordningställandet av rummet jag ska ha till massage och reiki behandlingar nu.
Jag har varit där förr men flyttade ut när det plötsligt! i sommar blev för mycket saker där....inser att jag nog aldrig har slängt på riktigt förr...utan bara städat bort vissa saker...dags för att lätta mig från materialistiska saker. Jag tror det är nyckeln till att se vad som verkligen är det som gör mig lycklig.
På allvar så stressar saker mig nu....vill ha ytor och frihet. Tryggheten ska jag finna inom mig :-)
Hur många har inte tänkt tanken "-om man hade ett tomt rum och började om med att bara plocka in de man VILL ha"
Inte så svårt att genomföra kan man tycka....men pröva...
Det är verkligen svårare än man tror.
Men jag har ett tips...
Så här började jag göra med kläder och då blev det mycket lättare. Jag la alla kläder jag inte använde eller tänkte rensa ur i en låda. Om jag inte saknat dom inom ett år....så kunde dom väl få gå.
Jag lovar att du inte ens saknar dom, glömmer bort dom tom.
Ni vet om man ska på en resa...då packar man bara kläder man tycker om...i stort sett skulle man klara sig länge på just bara dom kläderna....eller hur?
Så nu ska jag låsa upp dörrarna till soprummet och skänka mig själv frihet för att njuta!
Livets resa ska njutas...ta bara med det du verkligen gör det av !
Peace