fredag, december 29, 2006

Jag försöker verkligen tänka ljust, framåt och posetivt. Har ni tänkt på hur lätt livet får en in på spår som "detgåraldrig" "sånturkanjaginteha" eller "dethänderaldrigmig".....jag fösöker inte vara så lättlurad....
Jag är värd att ha "tur" , sånt KAN faktiskt hända mig, DET MAN VILL KAN MAN!
Det sista var ett ordspråk som jag i min yngre ungdom alltid sa och trodde på...dags att återuppta dena belive. Jag ska släppa in mera helande ljus i mitt liv, det är ju bara jag som kan göra det......sen tänkte jag sprida lite på er oxå.
Kram

3 Comments:

Blogger Katharina said...

*helande ljus strömmar in över hela Mellan* Jag tycker mycket om din blogg, den är full av kloka och helande ord.

9:11 em  
Blogger Mellan med mellis said...

Tack min vän :-)

2:57 em  
Blogger Katharina said...

Gott Nytt År min vän

12:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home