onsdag, november 29, 2006

En yster syster till!!


Nu har även mina andra älskade syster signat in här :-)

Eller...det var ett tag sen...hon har tassat runt och hållt sig hemlig...och jag såg inte att det var hon *flinar* borde ha förstått men hon SA ju att hon inte hunnit blogga än....

Men jag borde ha kännt igen kattsvansen!!

Jag bor så där 26 mil från mina älskade systrar och alla andra kära släktingar..kärleken drog mig norröver. Detta är väl ett ganska roligt sett att "visa" sig än bara telefon(som går varm för det mesta)

Vill även hälsa på min kära systerson PUSS!

Lov u all!

2 Comments:

Blogger Toss said...

Tack för ditt varma välkomnande. Jag skulle skoja med dej , men det blev alltför utdraget och nervöst. Skönt att vara "ute". Din tossiga syster

9:53 em  
Blogger Mellan med mellis said...

Åh jag flinar när jag tänker på det..tänk att jag inte såg "dig" Glad att du är här /Kram

8:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home