fredag, november 10, 2006

dhe e dinge doligt ath va fökyldh


Hösten snuva har slagit till och jag snorar och hostar.
Det är för kallt för at gå ut, då går bara hosteriet i gång för fullt och så jag får snällt vara inne!
Vännerna vill man gärna se ...men inte smitta ju så jag sitter här hemma.
Så jag fixar , städar, tvättar och stryker(det tycker jag om.
Har sytt nytt överdrag till fotpallen av ett underbart tyg från Ikea som heter Lena.
Har även sytt ett draperi av samma tyg och snart ska jag sy ett par gardiner.
Men min symaskin är numera paj så jag ska leta upp sambons som står ..ehh någonstans ..
Så det är dagens projekt.
Annars tänkte jag lyxa till mig och spela Sims och om min goda vän törs träffa mig så åker jag kanske dit en sväng med ett paket till hennes son son nyss fyllt 8 år.
Solen skiner in genom mina skitiga fönster, men det struntar jag i och njuter av att här är varmt och gott, kaffe med mycket mjölk, onyttiga vita rostmackor med nutella( nått man bara unnar sig när man e lite förkyld)
Ha det så bra där ute allihopa!
Kram