söndag, oktober 22, 2006

Som balsam för själen....

Fick höra lite musik på radion...åh dessa toner som leker med sinnen..
Jag är en sån som slukar allt beroende på humöret..iband vill jag ha svensk rock med meningsfull text som jag kan skrola med för full hals (när jag är ensam förstås för att skona mina nära) och ibland vill man ladda med häftig hård hård rock som sätter fart på kroppen , andra gånger älskar jag lugn mediativ musik som får mig rofylld.
Men denna musik....åhh den får mig att känna mig lite salig, ialla fall i dag!
http://www.emi.se/artists/margareta/index.htm

2 Comments:

Blogger Toss said...

Om du köper två ostar på Ica Maxi från ostkompaniet så får du en skön Cd i affären just nu. Njut!

11:32 em  
Blogger Mellan med mellis said...

Åh tack för tipset!

10:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home