lördag, oktober 14, 2006

Lycklig med vänner!



Hade tjejmiddag hemma igår.

Goa vänner som jag inte vill vara utan *gooos*

Jag fick andledning att prova mina asiatiska matlagnings kunskaper..roligt roligt!

Nästa allt blev mycket gott... Misslyckades med en rätt (den ställde jag inte ens fram) och efterrätten blev...väl..inte så god som jag hoppades.

Men jag tror att i övrigt fick jag högsta betyg av vännerna!

Vi åt länge och mycket och sköljde ner med massor av liquid och skratt !!

Avslutade inte förens ca 02.00 :-)

Här är menyn:

6 Comments:

Blogger Katharina said...

Fotade du inte maten. Vill ju se ju... med tanke på att jag inte var bjuden på middag ;-) ;-)

10:08 em  
Blogger Mellan med mellis said...

Åh den blev ju så snabbt uppäten ;-) sorry....men kan återkomma med bakverken.

3:13 em  
Blogger Toss said...

Låter spännande! Grattis till en lyckad middag med goa vänner!
Tossa

10:59 em  
Blogger Anja Allvin said...

fint!Är det mest tai (förutom sushi)?

6:40 em  
Blogger Mellan med mellis said...

Det är lite blandat jag..lite tai, indiskt och japanskt,tog det jag så gärna velat göra länge men aldrig haft tillfälle till...har 5 pärmar med recept från "Asiens goda kök"

1:51 em  
Anonymous Anonym said...

Åh vilket fint kök ni har! Superfint!
Hoppas att ni hade en trevlig kväll - tjejmiddagar brukar ju vara en höjdare.

Isaks mamma

9:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home