måndag, november 06, 2006

Kära mamma har fyllt år!!


I helgen har vi åkt över 50 mil för att fira min kära lilla mamma! Hon fyllde 70 år!!
Vi är fyra barn i syskonskaran och vi alla hade bakat kakor i långa banor till hennes kalas.
Det blev en underbar kakbuffe som smakade så gott!
Här kan man se stora syster fantasiska Mardrömmar och Drömmar, såna kan bara hon baka!
Förövrigt är hon en hejare på att baka Shackrutor osså.....
Själv hade jag med Taxingekakorna och Apelsin& choklad snittarna som jag visat här innan

Jag hade även med 4 Sorundatårtor :-)

Min lilla syster hade med sig goda mumsiga Vetekransar och Sockerkaka.


Svägerskan min hade med sig sina berömda Hallongrottor. Ja vad kan man säga lyckan var enorm och alla mumsade glatt!

4 Comments:

Blogger trollmor said...

hmmm goottt... mumsar i burkar å påsar här hemma. Förresten var jag oskyldig till sockerkakorna.
lillsyrran

3:42 em  
Blogger Mellan med mellis said...

Men! Vem gjorde dom då?
Men visst gjorde du något mer än bullar..visst?

7:18 em  
Blogger Linnéa Lindström said...

Å, önskar jag oxå kunde vart med!! mellan: ja samma nr hem men tlfn funkar inte än....skumt....

8:10 em  
Blogger trollmor said...

Haha nä.. jag lyste med min underbara närvaro också!

12:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home