måndag, november 20, 2006

Hemma igen!


Underbart med en helg på hotel!
Bara frukosten..åhhh .Jag kan ärligt säga att sängarna var på tok för små !!
En "dubbelsäng" var 120...hmmm...men man fick ju sova nära sin kära ;-)
Annars kantades helgen med god mat på resturang, shopping lite här och var och "people spotting", det är ju så roligt att bara se på folk!
Och sen Iron Maiden!!
Jag ska säga att visst tycker jag dom är bra med det tycker jag om en massa musik. Men det var häftigt!!
Vi satt lite högt upp och draget var liksom inte det samma som nere på plan....hehe..så det var synd. Vi reste tillsammans med våra vänner och ju fler destå roligare ju, sen fick jag ju träffa min goa lillasyster, hennes man och hans bror och deras goda vän :-)
Snutta lite på tjeckisk öl GOTT!!
Vi var sååå nöjda!!
Här är ett egenhändigt klister märke jag fått av min systerdotter...hon är min "Groda"
...så jag är väl en elefant ..då .. ;-)

4 Comments:

Blogger Linnéa Lindström said...

Kul att ni hade så roligt :-)

8:15 em  
Blogger Toss said...

Jag är INTE avundsjuk....kul för er att Ni fick en häftig upplevelse med Iron Maiden. Jag hade inte alls velat följa me. nänä

2:58 em  
Anonymous Anonym said...

Härlig!

4:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag hörde att det var bra! En weekend hemifrån lät inte helt fel det heller! =O)

9:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home