torsdag, december 21, 2006

En utmaning!

Katharinas utmaning
Jaha så ska vi se hur läget e då.... ;-)

3 Saker jag skäms för:

Att jag har så dålig karaktär när det gäller motion
Att jag har så svårt att komma ihåg saker...eller namn..
Mina tånaglar

3 saker jag är stolt över:

Att jag vågade flytta och göra mig själv lycklig
Att jag är bra på många saker
Att jag kan se godhet i alla

3 Saker jag vill göra nästa år:

Föda barn :-D
Skriva mera
Måla mera

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

Mitt missfall
Min brorsdotters bröllop
Min hemlighet ;-)

3 Saker jag inte kan klara vardagen utan:

mobilen
datorn
min morgonchoklad

3 personer jag avundas

Min stora syster för att hon gick en sån underbar utbildning, hela vägen!
Min sambo som alltid ser allt så posetivt
Min goa mamma

3 personer jag utmanar att göra en liknande lista:

Trollmoran
Fold
Tossan

2 Comments:

Blogger Katharina said...

Cool ;-)

7:48 em  
Blogger Linnéa Lindström said...

älskar dig o hoppas att du får allt du önskar dig!

4:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home