fredag, januari 19, 2007

Lilla bebisen sjuk...

Min lilla bebis är sjuk, min katt alltså!


Han är 9 år och en blandning mellan norsk skokatt och europé.

I måndags märkte vi att han bara låg...slö och ville inte gå, så vi tog honom till vetrinären.

Alla prover togs och röntgen gjordes, allt som hittades var ett blåsljud på hjärtat, allt annat var bra. Kan vara ett förstadiet till något värre med hjärtat men inget vi kan göra.....så vi åkte hem med han....

Väl hemma började han äta(matte kokade fisk) och sen gosa lite..

Dag två hemma var han ganska slö men nu har han piggat på sig.

Idag var han tom ute en 15 min i snön, sen ville han in, men han leker, äter, går på toa och gosar.

Som vanligt alltså!

Har inge aning om vad som hände eller vad det var...eller om det är över...vetrinären är oxå förbryllad....


Men han är här nu så jag tänker passa på att kram min "Luddskalle" !


Ta vara på varje minut , de är värdefulla!!


Moses på röntgen bordet,snäll och foglig som alltid!

1 Comments:

Blogger Katharina said...

Mer virvlande vitt ljus rakt in i hjärtat på goa moses *sänder*

12:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home